Camping & Bungalows Trillas Platja Tamarit

Camping & Bungalows Trillas Platja Tamarit

Su situación tranquila, entre mar y montaña, rodeado por diversos lugares de interés cultural y turístico, hace que el Camping Trillas Platja Tamarit sea el lugar idóneo para pasar unas vacaciones de ambiente familiar en bungalow o en parcela de camping.

La magnífica playa de arena fina es una de las playas más bonitas de la Costa Dorada, ideal para relajarse y disfrutar del clima mediterráneo. El pueblo más cercano al camping es Altafulla, a 1,5 km y la parada de tren de Altafulla-Tamarit. A 9 km la ciudad romana de Tarragona, a 20 km Port Aventura y el aeropuerto de Reus y a una hora en coche o tren de Barcelona.

DATOS DE CONTACTO
Camping & Bungalows Trillas Platja Tamarit
Tamarit - Tarragona
Tel: 977 650 249
info@campingtrillas.com
Registro de turismo:

¿Has estado en este camping? ¡Puntúalo y déjanos tu opinión!

NOTICIA NUEVA
« NOTICIA ANTIGUA
NOTICIA ANTIGUA
Next Post »

1 comentarios:

Haz clic aquí para comentar
Anónimo
admin
28 agosto, 2012 ×

La nostra estada en aquest camping deixa molt que desitjar. Les parcel.les en les quals es impossible clavar han estat el nostre gran impediment. Pagar per dormir al ras es una vergonya; i no es que els preus siguin precisament justos. El soroll, l'infinitat de normes i prohibicions, l'atencio al client i les instal.lacions (no hi ha paper al bany entre d'altres) tambe ho han estat. Sense cap mena de dubte, no recomano aquest camping a ningu. Contemplar altres opcions surt a compte (hi ha dos campings ben a prop).

Congrats bro Anónimo you got PERTAMAX...! hehehehe...
Responder
avatar